Соціальній рекламі у Вінниці немає місця?

У Вінниці встановлено в середньому 1 рекламний білборд на кожні 100 метрів вулиці. Такі приблизні підрахунки зробили активісти громадської організації «Наше Поділля» на початку цього тижня. За їх даними, у 38% випадків вінничанам пропонуються різноманітні товари, на 49% площ – послуги, 10% бордів у цей відносно далекий від виборів період містять так звані політичні пропозиції і лише на одному із досліджених білбордів була соціальна реклама: «Випив? Не сідай за кермо».   «Коли на вулицях Вінниці з’явиться соціальна реклама?», – таким запитанням без адресата представники «Нашого Поділля» назвали прес-конференцію, яку провели у Вінницькому прес-клубі.

  – Визначення соціальної реклами чітко прописане у відповідному законі, – каже активістка організації Лариса Полулях, – «це інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку», тобто, основною метою соціальної реклами є зміна ставлення суспільства до певної проблеми. Але, якщо на телебаченні, радіо, в газетах, особливо комунальних чи державних, більшою чи меншою мірою виконуються законодавчі норми про «бронювання» 5% відсотків місця чи ефірного часу, відведеного під рекламу, для соціальної, то з надзвичайно поширеними нині формами, як то білборди, сітілайти тощо, виникають банальні проблеми – гроші.   – Справді, всі носії вуличної реклами у Вінниці – приватні, – підтверджує начальник інформаційно-аналітичного відділу міської ради Володимир Хорошев, – тому змусити їх власників виділяти площі під «соціалку» влада не може. Чи не єдиний поки що вихід – самостійно домовлятися з власниками про використання тимчасово вільних площ.   Однак, на наступний рік В. Хорошев, якому дісталось непросте завдання – дати відповідь на головне питання прес-конференції, обіцяє громадським об’єднанням світло в кінці тунелю: міськвиконком приступив до розробки спеціальної програми, яка дозволить врегулювати проблему розміщення соціальної реклами, втому числі й на комерційних вуличних носіях.   Однак, громадським організаціям для того, аби їх «месидж» потрапив на білборди за бюджетні кошти, необхідно співпрацювати з органами виконавчої влади міста над розв’язанням певного напрямку соціальних проблем.   Тим часом, каже Л.Полулях, наприклад, «Наше Поділля» не сидить, склавши руки, шукаючи компроміс з власниками рекламного бізнесу, його активісти намагаються створювати нові постери, охоплюючи ними щораз ширший і актуальніший спектр суспільних недуг.  

Джерело: ОК-ЮА 

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *