Наше Поділля ініціює створення у Вінниці першої в Україні навігаційної системи для пасажирів за кращими світовими зразками

IMG_6462Мабуть кожен, хто читає ці рядки разом з мільйонами українців по всій країні зустрічався з такою ситуацією: стоїш собі на зупинці, чекаєш на останній трамвай/тролейбус/автобус… чекаєш 20 хвилин… пів години … годину… і врешті решт змушений їхати на таксі, думаючи собі, що завтра не можна затримуватись на роботі чи в гостях так довго, бо невідомо, буде той останній транспорт чи ні… більшість українців чекаючи найближчого потрібного трамваю/тролейбусу/автобус, не знають, скільки вони проведуть часу на зупинці і коли врешті решт доїдуть до потрібного їм місця.

Виходячи з цієї ситуації, організація «Наше Поділля» ініціювала запровадження навігаційної системи для пасажирів за кращими світовими зразками. Володіючи обмеженими ресурсами ми вирішили почати з трамвайного транспорту – саме трамваї на наше переконання можуть  стати певним символом оновлення всього транспорту, а також транспортної «філософії» нашого міста. В перспективі сподіваємося, що спільно з представниками ТТУ та муніципалітетом можна буде зробити наше місто по-справжньому європейським затишним і зручним містом.

 


 

Чим така інформація цінна для пасажира:

  • пасажир може побачити коли приїде найближчий автобус (трамвай, тролейбус), який зупиняється на потрібній йому зупинці;
  • бути впевненим, щодо хоча б приблизного приїзду транспортного засобу (у випадку коли на зупинках пишуться інтервали руху (наприклад кожні 40 хв.) ніколи не знаєш, чи ці 40 хвилин щойно почались чи навпаки вони доходять до кінця);
  • графік руху знаходиться на висоті людського зросту, а не на висоті 3-х – 4-х метрів, тож будь-яка людина може побачити потрібний їй графік;
  • скільки потрібно проїхати до потрібної зупинки;
  • визначити чи на правильну зупинку він прийшов, чи йому потрібно, наприклад перейти дорогу і їхати у зворотньому напрямку;
  • останнім часом також відображають який з транспортних засобів (а саме час його прибуття) пристосований для перевезення людей з особливими потребами (наприклад людей, що рухаються на візках);
  • пасажири економлять час на дорогу, не витрачаючи зайвого часу на очікування;
  • перебуваючи безпосередньо в транспортному засобі можна ще раз впевнитись, що він їде у правильному напрямку і що виходити потрібно через наприклад дві зупинки…

    Чим така система руху корисна для перевізників:

  • вивчивши пасажиропотік можна оптимізувати графіки руху;
  • відкривається можливість запровадження пізніх, або ранніх регулярних рейсів з можливістю підвищеної оплати (наприклад на 50 чи 100%), як це прийнято в багатьох містах Європи та світу;
  • за рахунок більш раціонального підходу до перевезення пасажирів протягом дня, можна буде заощадити 12-15% паливних ресурсів підприємства (електрострум чи дизельне паливо).

 Наші напрацювання ґрунтуються на досвіді проведення ефективних інформаційних кампаній, ентузіазмі виконавців та досвіді з реформування транспортної інфраструктури в Польщі, які брали безпосередню участь в розробці та здійсненню подібних реформ, а саме в реформі адміністративно-територіального устрою, транспорту, житлово-комунального господарства. Завдяки співпраці та обміну досвідом ми намагатимемось перенести позитивний досвід з Польщі та інших країн Східної Європи  в Україну а також створити модель реформування транспорту  в українських реаліях.

 

Прес-служба ВОМГО «Наше Поділля», т 576616

 

{jcomments on}

One thought on “Наше Поділля ініціює створення у Вінниці першої в Україні навігаційної системи для пасажирів за кращими світовими зразками

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *